رپورتاژ تبلیغات چیست؟ چگونه می توانید یک گزارش محکم بخرید؟
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


یکی از موثرترین راه ها برای جذب مشتری، انتشار متن های تبلیغاتی خود در سایت های مختلف است. این متن ها پیام های تبلیغاتی نامیده می شوند و تاثیر زیادی در نحوه ارائه کسب و کار شما دارند. اما سوال اینجاست که چگونه می توان یک پیام تبلیغاتی قوی نوشت؟ یا اینکه گزارش چه تاثیری بر سئوی سایت دارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

شاید تا به حال هرگز صحبت های تجاری را نشنیده باشید. اما حتما گزارش های زیادی خوانده اید. با انتشار خبرنامه، اطلاعات مفید و مرتبطی را در اختیار کاربران خود قرار می دهید. با انجام این کار، مخاطبان هدف تشویق می شوند تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.

این روش تبلیغات مدت ها قبل از تولد اینترنت مورد استفاده قرار گرفته است. از آنجایی که این روش تبلیغات در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار بود، به سرعت به اینترنت سرایت کرد و شرکت های زیادی از آن استفاده کردند.

با توجه به ارزش بالای داده ها و تاثیر آن بر سئوی وب سایت شما، در این مقاله هر آنچه که باید در مورد آن بدانید را توضیح خواهیم داد.

به من اعتماد کنید، تنها با 10 دقیقه مطالعه این مقاله، طی یکی دو سال آینده حداقل چند میلیون تومان در تبلیغات و سئو سایت خود صرفه جویی خواهید کرد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

در واقع گزارش تبلیغاتی در زبان انگلیسی به معنای تبلیغات است که از دو کلمه advertisement به معنی تبلیغ و editorial به معنای ویرایشی می آید. این هم نوعی انشا است.

مقاله متن آگهی که به صورت گزارش در Popular Media منتشر شده است. بیایید کمی ساده تر توضیح دهیم. تصویر زیر را ببینید:

این یک گزارش تبلیغاتی است که چندین سال پیش در یک مجله مشهور آمریکایی منتشر شد. اگر دقت کنید، این گزارش حاوی یک سری اطلاعات مفید است که مورد نیاز مخاطب و متعاقباً تبلیغ محصول است.
برای خرید رپورتاژ آگهی به سایت دستی بر ایران مراجعه نمایید.
گزارش نویسی مانند یک مقاله خنثی است که هدف آن انتقال پیام و معرفی محصول است. اکنون چنین مقالاتی را می توان در روزنامه ها، مجلات یا وب سایت ها منتشر کرد. کلمه "گزارش عمومی" یا "گزارش خبری" برای اولین بار در سال 1917 استفاده شد.

البته پس از انقلاب اینترنتی در دنیای تجارت; با گذشت زمان، تعداد آگهی های چاپ شده در مجلات و روزنامه ها کاهش یافته است. از سوی دیگر گزارش هایی در سایت ها منتشر شد. اما بین بررسی تبلیغات آنلاین و آفلاین تفاوت وجود دارد. ما توضیح می دهیم که تفاوت چیست.

انواع گزارش

اگر بخواهیم انواع گزارش ها را بر اساس نوع انتشار و نوع آگهی مقایسه کنیم، 3 نوع گزارش داریم.

گزارش خبری: در قالب گزارشی که در سایت ها یا کانال های خبری منتشر می شود. این نوع بیانیه به وضوح محصولات و خدمات را توصیف می کند.

تبلیغ تبلیغاتی: نوشته ای بی طرفانه که پس از ایجاد احساس نیاز به یک محصول یا خدمات، راه حلی را به مخاطب ارائه می دهد. مانند استفاده از محصول x برای مقابله با بی خوابی.

گزارش چند رسانه ای: شبکه های اجتماعی که محصول یا خدماتی را در قالب تبلیغات تلویزیونی، پادکست یا نقد ارائه می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: